כולנו מכירים את העיר הדרומית ביותר על המפה, המספקת לתיירים רבים מהעולם ולנופשים ישראלים ליהנות מחופשות עשירות, מפנקות וללא הגבלות. לצד החופשות והמותרות באילת, מתקיימת עיר מגורים המאכלסת תושבים רבים, חיילים משרתים ומשוחררים, צבאות זרים ועוד. חיים שלמים שמתאפשרים בזכות חיבורה היומיומי של אילת לאספקה קבועה מהמרכז וצפון הארץ.

חברת הובלות ממרכז הארץ לאילת

הובלות מהמרכז לאילתבזכות חברת הובלות ‘מובילי אלפא’, מתקיימת הנגשה יומיומית של מרכז הארץ עיר הדרומית וסביבתה. קווי אספקה יומיים לאילת כוללים העמסת מטען על מכולה מנקודת ציון במרכז הארץ והובלה שלו בצורה בטוחה לדרום הארץ, עד אילת או בקרבתה. חברתנו מבצעת את ההובלות על פי כל כללי הבטיחות; בציוד החדשני וכלי הרכב המתקדמים מאפשרים לנו טעינה ופריקה יעילה של הסחורה. מרגע יציאת כלי הרכב מנקודת הטעינה, עד הגעתם לנקודת היעד שלהם בדרום, מתבצע ניטור קבוע באמצעות מערכת GPS מתקדמת המותקנת ברכבים ובמכולות; המעקב המתמיד מאפשר לנו לאתר את המכולות בכל רגע נתון.

מקצועיות מעל הכל

הובלות לאילת, בוודאי אם מדובר על הובלות על בסיס יומי, הן לא דבר של מה בכך; הכבישים בדרך אליה דורשים תשומת לב מלאה, ערנות וחדות מקסימלית. העיקולים המסוכנים, הכבישים המשובשים, המרחק ובע”ח שעלולים לצוץ בכביש מהווים מכשולים לא פשוטים לנהג הממוצע; על כן, בבחירת חברת הובלות לאילת, שימו לב כי היא אוחזת בצי כלי רכב מתאימים שאותו מפעיל צוות מקצוען ומומחה שיכול להתמודד עם אתגרי הדרך ולהבטיח את הגעת הסחורה והאספקה בבטחה ובזמן.

מעבר לכל המשתנים שמנינו מעלה, קיים המשתנה ‘הקבוע’ ביותר בעבודה יומיומית בהובלות לאילת, והוא כמובן החום המאסיבי. עבודת הובלות היא בין כה וכה עבודת כפיים מסורבלת, נוסיף לכך את החום ונקבל תוצאה מרה; לכן, בעת בחירת חברת הובלות לאילת שימו לב שהחברה מכירה את סביבת העבודה טוב, כך מתגמד נושא הטמפ’ וההובלה מתבצעת על הצד הטוב ביותר שלה.

הייחוד של חברתנו, כחברת הובלות לאילת, הוא במומחיות ובמקצועיות הנדרשות על מנת לבצע את האספקה והמשלוח בבטחה ובזמן המהיר ביותר. הצוות שלנו מתמחה בהובלת מטענים כבדים למרחק גדול, תוך שמירה על תקינות הרכבים בהתאם להוראות משרד התחבורה. מובילי אלפא מעסיקה נהגים אחראיים מקצועיים ומנוסים, הזמינים בכל עת, ומפוקחים על ידי טכנולוגיות GPS והנהלת החברה.

על מנת לספק שירותי הובלה נרחבים, העונים על הצרכים הרבים של בעלי העסקים באילת, חברתנו מחזיקה בהיתר הובלה עבור מטענים מיוחדים כגון אישור וטרינרי להובלת בשר או דגים, אישור משרד הבריאות להובלת מוצרי מזון, אישור להובלת חומרים מסוכנים ועוד.

זמן זה עניין של מומחיות

חהובלה מהמרכז לאילתברתנו זוכה לניסיון רב בהובלות לאילת כיוון שהיא מבצעת קווי הובלה יומיים; הצוות שלנו מתמודד יום-יום עם קשיים חדשים, המובילים אותם למצוא פתרונות יעילים ומהירים כדי לבצע את ההובלה המקצועית ביותר שאנחנו יכולים לספק. תיאום הזמנים בין המפעלים המספקים את הסחורה, לבעלי העסקים המקבלים את המטענים מהמכולות, הוא מיומנות חשובה; שכן, בתיאום זמנים לקוי עלול להיגרם נזק לסחורה, בשל איבוד זמן.

עמידה בזמנים זה סטנדרט עבודה מבחינתנו. ‘מובילי אלפא’ מתחייבת לעבודה הבטוחה, יעילה, מהירה ומקצועית שניתן לבצע.