הובלות לאילת הן לא פשוטות עבור המובילים. הדרך ארוכה ומסוכנת, ועליהם מוטלת האחריות הענקית להסיע את המטען או הסחורה שלכם בבטחה ליעדם.

הרבה חברות הובלה בארץ, ובאילת בפרט, מציגות עצמן כבעלות ניסיון גדול, מקצועיות ואמינות; אז איך בכל זאת מחליטים מי היא החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם? איגדנו לכם כאן את המדריך המלא לבחירת חברת הובלות לאילת. בעזרת הידע המקדים הזה, תוכלו לבצע סקר שוק קצר ויעיל שבסופו תצאו מרוצים מכל החלטה שתיקחו; כך גם תמנעו מעצמכם מצבים לא נעימים של פגיעה ברכושכם ואף גרוע מכך – הונאות.

מתחילים: המדריך המלא לבחירת חברת הובלה מהמרכז לאילת

  1. חברת הובלה מוכרת ומומלצת – הדבר הראשון אותו תצטרכו לבדוק; יש עדיפות להמלצות אותנטיות, שהתקבלו על ידי חברים או משפחה; כמו כן, בהרבה פורומים מביעים דעות והמלצות על חברות ואנשי מקצוע, אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם שם. דרך נוספת, היא לבקש המלצות מלקוחות קודמים של חברת ההובלות הרצויה; לרוב, לקוחות העבר יהיו המדד הטוב ביותר לחברה אמינה ומקצועית.
  2. רישיונות ואישורים – על חברת ההובלות להחזיק ברישיון מוביל; במיוחד כשמדובר בהובלות לאילת, על חברת ההובלה שתבחרו להיות מקצועית ומסודרת, בעלת הרישיונות וההיתרים הנדרשים. רישיון מוביל מעיד בפניכם על כך שהחברה מפוקחת, וציודה עומד בתקן הבטיחות והתעבורה כחוק; במידה ומדובר במטען “רגיש”, כמו מוצרי קירור למשל, דרשו מהחברה להציג לכם גם אישור להובלת מוצרים בקירור (או כל אישור בהתאם לסוג המטען שלכם). אותה הפרוצדורה ביחס למנוף, במידה ויש צורך בו – בקשו מחברת ההובלה להציג לכם היתרים ורישיונות עבורו.
  3. הצעת מחיר – חברת הובלות שלוקחת את עצמה ברצינות, תשלח נציג מטעמה שיבחן את פרטי ההובלה, וידע להעריך את משך הזמן והעבודה הנדרשת על מנת לבצעה; רק לאחר אומדן ההובלה, תגיש החברה הצעת מחיר המתבססת על המידע שאסף אותו נציג. על הצעת המחיר להיות מאורגנת ומסודרת, ובשני עותקים: אחד לחברת ההובלה ואחד עבורכם (כאשר שני העותקים חתומים). ודאו כי היא כוללת מע”מ, תאריך ושעה של ביצוע העבודה ופירוט מרכיבי ההובלה.
  4. ביטוח הובלות – אנחנו בספק אם קיימת היום בארץ חברת הובלות שאין לה ביטוח על עבודתה; אין מה לעשות, טעויות אנוש הן חלק בלתי נפרד מעבודת ההובלה, לכן חשוב שלחברה יהיה ביטוח הובלות שיכסה גם פריטים שבירים וחשובים. בקשו לעיין בפוליסת הביטוח בעצמכם, לא משנה כמה בעל המקצוע נראה אמין. בררו מה גובה השתתפות עצמית במקרה של נזק למטען ומהו סכום כיסוי הביטוח של החברה.
  5. מקצועיות לפני הכל – מקצועיות בתחום ההובלות באה לידי ביטוי בתקינות הציוד והתאמתו לסוג ההובלה, במיוחד כשמדובר בשינוע מטענים לאילת; צוות מיומן שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר שלה, בזמן הקצר ביותר, יהיה בראש סדר העדיפויות של חברה מקצועית בתחום ההובלות.
  6. פירוט צורת העבודה – בשלב חתימת חוזה העבודה, יש לשים לב לשני דגשים ומאפייני עבודה שאמורים להיכלל בהסכם, ובלעדיהם אל תמהרו לחתום!
  • רכיבי שירות הדורשים התייחסות מיוחדת: שינוע-חבילות-לאילת

    – מספר אנשי צוות מינימלי אותו מתחייבת החברה לספק לצורך ההובלה המדוברת;

    – במידה ומדובר בהובלת מטענים כבדים, המצריכים שימוש במנוף, או כל סוג מטען אחר המצריך ציוד מיוחד, יש לציין זאת גם כן בהצעת המחיר.

  1. שירותי אריזה – בגדול, מי שיכול לבצע את עבודת האריזה בעצמו, יוכל לחסוך המון מעלות ההובלה כולה; אבל אם נודה באמת, בעלי עסקים או חברות המבקשות שירות הובלות יומיומי לאילת, לא יעשו זאת בעצמן. בעת בחירת חברת הובלה, וודאו כי היא דואגת לשירותי אריזה. שימו לב שהצוות המדובר יודע לארוז את המטען בצורה הנכונה, כדי למזער טעויות עד לכדי אפס. חברה המגדירה את עצמה מקצועית ובעלת ניסיון תדאג שההובלה תגיע למחוז חפצה שלמה.
  2. זמן הובלה – “עקב אכילס” של ההובלות לאילת הוא משך זמן ההובלה. עסקים וחברות המבקשות שירות הובלות בקו יומי לאילת, מעבירות לרוב מוצרי מזון, אספקת ציוד אלקטרוני לחנויות ועוד. כשמדובר במטען רגיש שכזה, זמן ההובלה הוא המאפיין החשוב ביותר כאשר אתם ניגשים לבחור חברת הובלות לאילת; חפשו את החברה שתוכל לעמוד בזמנים בצורה מהירה, ולא פחות חשוב: איכותית וטובה! שתבטיח את הגעתו התקינה של המטען.
  3. בתום ההובלה – כאשר ההובלה מתקבלת באילת, הצליבו את רשימת הציוד שהוכנה עוד מבעוד מועד ההובלה, עם המטען שזה עתה הגיע. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל מה שעלה בנקודת ההתחלה הגיע אל נקודת היעד בבטחה וללא תקלות או ‘העלמות’ מטען.

קצת סטטיסטיקה לסיום

מחקרים מראים כי 40% מלקוחות חברות הובלה אינם מרוצים מהשירותים שקיבלו! לאחר שנים של ניסיון בתחום, נוכחנו לגלות שהלקוחות שאינם מרוצים הם אותם לקוחות שלא עשו את סקר השוק המתבקש, או שפשוט לא היו מודעים להמלצות שציינו מעלה. נכון, אמנם מדובר בהמלצות, אבל הן לא נכתבו בכדי, אלא מתוך ניסיון עשיר.
עכשיו כשאתם יודעים מה הם הפרמטרים הנחוצים עבורכם להשוואה בין חברות ההובלה לאילת, כל שנותר לכם לעשות הוא להצליב את המידע ולגלות מי היא חברת ההובלות המתאימה ביותר עבורכם.

עדיין מתלבטים? לא בטוחים על אילו נתונים להסתמך? התקשרו: 03-9603858 או השאירו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם!