הובלות ממרכז הארץ לאילת הדרומית וסביבתה נעשות דרך כביש 90, הכביש הארוך ביותר במדינה המחבר בין שני קצותיה – ממעבר מטולה עד למעבר טאבה (מעבר בגין). מטרתו של הכביש להנגיש את צפון ומרכז הארץ לאילת וסביבתה, בין אם מדובר בצורכי עבודה ואספקה ובין אם מדובר בצרכים אישיים.

שירות הובלות ואספקה ממרכז הארץ לאילת

אין זה סוד שאילת, העיר הדרומית ביותר בארץ, מבודדת כמה עשרות ק”מ (אם לא מאות בחלק מהמקרים) ממקורות אספקה חיוניים לקיום סדר יום תקין.
נשאלת רבות השאלה מתבקשת – למה לא מגדלים תבואה בדרום הארץ? אמנם יש שם אזורי חקלאות בודדים, אך הם לא מספיקיםsemi-trailers-534577_640 לכלל תושבי הסביבה, לרבות אלפי התיירים המגיעים לעיר הדרומית כל ימות השנה.

בנקודה הזו בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה – חברת ‘מובילי אלפא בע”מ’ דואגת לאספקה יומיומית של סחורה נדרשת, מוצרים טריים, מטענים כבדים וכו’. זאת נעשה על ידי משאיות ייעודיות למשקל גבוה ומכולות קירור העושות את דרכן לאתרי התיירות הרבים בדרום הארץ, לבתי המלון וליישובי/קיבוצי הסביבה.

חשיבות הובלת מטענים ממרכז הארץ לאילת

מיקומה של העיר הדרומית ביותר במדינה מבודד אותה עשרות ק”מ מאזורי הליבה והייצור שלנו. חשיבות הובלות ממרכז הארץ לאילת משפיעה בעיקרה על הניהול השוטף של בתי העסק בעיר והמשווקים בה;

היא פעילה בכל עונות השנה, לכן יש לה צורך באספקה קבועה של סחורה ומוצרים טריים. הדרך היעילה והזמינה ביותר היא באמצעות משאיות ומכולות קירור, שיעשו דרכן ממרכז וצפון הארץ, דרומה. הסחורה מיועדת, בין היתר לאתרי התיירות והמלונות הממוקמים בעיר ובקרבתה, האחראיים על הכנסותיה.

על אף הריחוק הגיאוגרפי, בזכות ההובלות מהמרכז לאילת ניתן לשנע את כל סוגי המטענים (בצורה בטיחותית בלבד, כמובן) מנקודת המוצא שלהן עד לנק’ היעד הדרומית ביותר במדינה תוך פחות מ – 24 שעות. בזכות כך, שומרת אילת על שמה הטוב כעיר פעילה ותוססת; הובלת מטענים מהמרכז לאילת באופן שוטף ותדיר מאפשרת לאילת להפרות את סביבתה ולהפיח חיים בשממה!

בטיחות בהובלת מטענים ממרכז הארץ לאילת ולדרום

truck-3401529_640הובלות לאילת, בוודאי אם מדובר על הובלות על בסיס יומי, הן לא דבר של מה בכך; הכבישים בדרך לדרום הארץ דורשים תשומת לב מלאה, ערנות וחדות מקסימלית. העיקולים המסוכנים, הכבישים המשובשים, המרחק ובע”ח שעלולים לצוץ בכביש מהווים מכשולים לא פשוטים לנהג הממוצע; על כן, בבחירת חברת הובלות לאילת, שימו לב כי היא אוחזת בצי כלי רכב ורישיונות מתאימים שאותו מפעיל צוות מקצוען ומומחה שיכול להתמודד עם אתגרי הדרך ולהבטיח את הגעת הסחורה והאספקה בבטחה ובזמן.

שינוע והובלת מטענים ואספקה לאילת וסביבתה מהמרכז

נכון להיום, כביש 90 (או בשמו במקטע הזה ‘כביש הערבה’) הוא נתיב ההגעה היבשתי היחיד כרגע מהמרכז לאילת לצורך הובלת אספקה וסחורה. לאורכו של הכביש מבצעים עבודות תשתית יומיומית ושיפוצים עתידיים שעוד צפויים לחול, על מנת להקל על דרך הגישה לאילת. בעודכם קוראים שורות אלו – נבנה לו שדה תעופה ענקי בדרום (נמל תעופה רמון) הארץ ומתוכנן נמל עגינה שעתידים להפוך את אילת לעיר סחר עולמית ומרכזית עבורנו.

אבל! למרות האמצעים החדשים, הובלות באמצעות משאיות, רכבים כבדים ומכולות קירור –  חיוניות להתנהלות השוטפת של בתי העסק והמשווקים בעיר וסביבתה, שכן צריכים שינוע יומיומי של אספקה.