לא תפגשו היום בעל עסק שאינו דורש הובלת משטחים, מדובר בצורך בסיסי ושכיח מאוד בעולם המסחר והתעשייה המודרנית בימים אלו. כמו שאר העסקים ברחבי הארץ, גם העסקים באילת זקוקים לשינוע משטחים, על אף המרחק הגדול; אם כן, אנחנו בחברת מובילי אלפא בע”מ מבצעים שינוע והובלת משטחים לעסקים בקו הפצה יומי מצפון ומרכז הארץ היישר אל בתי העסק באילת הדרומית וסביבתה.

3
הובלת משטחים – מה, למה ולמי?

כידוע לכל, הובלות לעסקים כרוכות בהרמת משא רב (ובדרכ גם כבד); על כן נעזרים במשטחים, בין אם פלסטיק ובין אם מעץ, שבעזרתם ניתן להוביל בצורה נוחה ויעילה כמויות גדולות של ציוד וסחורה. לאזורים מרוחקים ומבודדים כמו אילת וסביבתה נדרשות הובלות מקצועיות עבור כמויות עצומות של סחורה, שכן מקורות האספקה אינם נמצאים במרחק נגיעה. חברות מסחריות רבות זקוקות היום לשירות הובלות, לעיתים באופן חד פעמי אך ברוב המקרים מדובר בעניין קבוע; בחירה בחברת הובלות משטחים מקצועית תבטיח את שלמותה של הסחורה והגעתה בזמן המהיר ביותר אל בעלי העסקים וקמעונאי היעד.

כבר דנו בכך בעבר – הגעה רכובה לאילת היא לא הסימפטית ביותר, שכן היא ממוקמת בקצהו של אחד מהכבישים המסוכנים ביותר במדינה (כביש 90); עבור משימה זו רצויה לשכור את שירותיה של חברת הובלות מקצועית ובטיחותית שתוכל לתת מענה מהיר לצורכי העסק שלכם.

אין מקום לפשרות – הובלת משטחים מקצועית לעסקים

בכדי לתת מענה מהיר, מקצועי וטוב עבור הובלות משטחים לאילת הנדרשות על ידי בעלי העסקים באזור, יש לשים לב למספר דגשים שהופכים חברת הובלות ושינוע מטובה למצויינת! –

שינוע-חבילות-לאילת

באילת ובסביבתה קיימים המון (המון!) עסקים וחברות, כאשר חתך השוק הגדול ביותר שייך לחברות התיירות והנופש הדורשות סטנדרט עבודה מהגבוהים בארץ על מנת לשמור על שמם הטוב ברחבי העולם וזה כמובן מתחיל מדרישה לשירות הובלת משטחים ללא טעויות, ללא תקלות והחשוב מכל: בזמן המהיר ביותר. חברת “מובילי אלפא בע”מ” מתחייבת בפני לקוחותיה לעמידה בלוחות זמנים מתוקתק ומבטיחה בזאת כי משטחי הסחורה והציוד של בית העסק שלכם יגיע ליעדו בבטחה ובזריזות.

 

ציינו זאת בעבר, אך נציין זאת שוב – הובלת משטחים לאילת הוא עסק למקצוענים בלבד! מדובר בהובלות יקרות ובעלות משקל רב שדורשות תשומת לב קפדנית וניסיון מוכח של הובלה על כל סוג רכב עם כל סוג מטען שהוא; אל תתפשרו על סטנדרטים נמוכים רק בעקבות הצעות מחיר מגוכחות, שימו לב שיש בבעלותה של חברת ההובלות את כל ההיתרים והאישורים הנדרשים על מנת להוביל משטחים ומטענים עד לעיר הדרומית והרחוקה ביותר בארץ בלי שיוסב לה כל נזק.

שירותי הובלות משטחים לעסקים באילת


כיוון שמדובר בהובלות גדולות וכמויות מרובות של סחורה, הדרך המהירה והיעילה ביותר לבצע אותן היא בעזרת משטחים; לרשות עסקים ובתי מסחר שדורשים הובלות על בסיס קבוע שירותי הובלה קפדניים המבוצעים על ידי חברת הובלות שנמצאה כמקצועית ביותר עבור כך.

על מנת לצאת לדרך בבטחה, מועמסת הסחורה על גבי משטחי עץ או פלסטיק, כאשר ההעמסה עצמה מתבצעת באמצעות מלגזות, המניחות את הסחורה על המשטחים; חשוב מאוד לשים לב שהמשטחים חדשים ועומדים בתקנים הבינלאומיים להובלות משא רב. עוד יש על חברת ההובלה לשים לב כי יש ברשותה את מיטב הציוד והצוות על מנת להבטיח הובלת משטחים מכל סוג שהוא.

כאמור, מדובר בתחום עדין המחייב מקצועיות ומיומנות של חברת ההובלות ושל הצוות המוביל בפרט; לא כל חברת הובלות יכולה לבצע הובלת משטחים לאילת, במיוחד כשמדובר בהובלות יקרות ורגישות. שימו לב שחברת ההובלות שבחרתם עובדת בכפוף לתקן הישראלי לבקרת איכות 2008: ISO 9001;