שינוע ברכב כבד של מטענים כגון סחורות ומוצרים לאילת משמש להובלת למטענים גדולים או מטענים כבדי משקל, שאותם אין אפשרות לשנע ברכבי הובלה קטנים. הובלות לאילת ברכבים כבדים מתבצעות באמצעות משאיות הובלה וקירור שמשקלן שלושה וחצי טון ויותר. שינוע רכבים אלה מתבצע באופן שונה במקצת משינוע של רכבים קלים – לצורך נהיגה במשאיות וברכבים השוקלים בין שלושה וחצי טון לבין שנים עשר טון יש צורך ברשיון נהיגה C. בכל רכב כבד השוקל מעל 3,500 ק”ג חייבת להיות מותקנת מערכת התרעה מפני תאונות. כמו כן, ישנם כללי בטיחות מיוחדים לנהיגה ברכבים אלה שנקבעו על ידי משרד התחבורה הכוללים בין השאר חובת הפסקות מנוחה במהלך נהיגה ארוכה.

הובלות לאילת ברכב כבד

סוגי הובלות לאילת כוללים הובלה ברכבים הכבדים שבנויים באופן שמאפשר הובלה בטיחותית של המטענים גם במסלול הנסיעה סוגי הובלות לאילת ברכב כבדהארוך לאילת. המבנה של כלי רכב אלה כולל בדרך כלל זוגות של  גלגלים, שמטרתם לפזר את המשקל ולהפחית מהעומס על כלי הרכב. הובלות ברכבים כבדים מתבצעות בהתאם לדגם הרכב ולאופן השינוע של המטען: סמי טריילרים הם רכבים הכוללים גורר וגרורים. הם משמשים לשינוע מטענים כבדים כגון כלי רכב וחלקי בניינים אך אינם מיועדים להובלת סחורות ומוצרים; פול-טריילרים הכוללים גרור המחובר בוו למשאית, משמשים להובלת מטענים וחבילות; משאיות אחודות הן רכבים כבדים עם קונטיינרים (מכולות) שהן חלק ממכלול המשאית.

שינוע של מטענים כבדים הוא פרויקט המחייב עבודה מקצועית ואחראית. ההעמסה והפריקה של המטענים מתבצעות בנקודות הקבועות מראש וכך יכול בעל  העסק, המפעל, או אתר התיירות באילת לקבל את המוצרים והסחורות במקום ובזמן שנקבעו.

שינוע סחורות ומוצרים לאילת ברכב כבד

כאמור, שינוע סחורות ומוצרים מתבצעות בהתאם לסוג המטען –  הובלה במכולה מאפשרת אחסון ובידוד של מטענים בכמויות גדולות, כאשר דלת המכולה מסייעת לשינוע המטען לרכב וממנו. לדלת חשיבות בטעינה ופריקה של מטענים כבדים ולכן חשובה העמידה בעומסים עפ”י תנאי התקן. הובלה במכולת קירור מיועדת למוצרים שאותם יש להוביל בטמפרטורה מסוימת. המכולה מצוידת במערכות בקרה ופיקוח באופן שמאפשר שמירה על טמפרטורה מבוקרת לאורך כל הנסיעה וכך עושים המוצרים המקוררים את דרכם לאילת בקונטיינר סגור ומבוקר. בנוסף, הובלות לאילת כוללות הובלה של סחורות עם אישורים מיוחדים, כגון אישור של משרד הבריאות להובלת מוצרי מזון, אישור של וטרינר המועצה המקומית להובלת בשר בקירור, אישורים להובלת חומרים מסוכנים ועוד.

הובלות לאילת ברכב כבד לתועלת העסקים באזור!

שינוע רכבים כבדים לאילת מתבצע תוך בקרה על הרכב ועל מיקומו ובמסלול נסיעה המאושר ע”י משרד התחבורה. הובלות לאילת מיועדות לעסקים שונים בעיר ובאזור, ביניהן:

הובלות לאתרי תיירות: באילת אתרי נופש רבים המיועדים לתיירות פנים וחוץ, ביניהם בתי מלון ומרכזי בילוי. סוגי הובלות לאילת לאתרים אלה כוללים בעיקר הובלה במכולות של מוצרי מזון בטמפרטורה מבוקרת ואספקת ציוד לוגיסטי. שינוע  ברכב כבד של חבילות ומוצרים בקירור מאפשר אספקה שמבטיחה את התחזוקה הקבועה של אתרי התיירות.

הובלות לסופרמרקטים ומרכולים: שינוע מכולות מזון, כגון בשר, דגים, מוצרים מוכנים, פירות וירקות, מספק למרכזי הקניות בעיר מבחר מוצרים טריים שהובלו בתנאי קירור אופטימליים.

הובלות לעסקים: חבילות הכוללות ציוד רגיש מועמסות על הרכב הכבד באופן הזהיר ביותר, ומובלות תוך פיקוח ובקרה לאורך כל הדרך לבתי העסק באילת.

הובלות למפעלים ולמכונים: הרכבים הכבדים מובילים למפעלים באילת ובאיזור הערבה ציוד המיועד לתפעול ולייצור השוטף שלהם. ציוד מיוחד המיועד למכונים באיזור משונע באופן מיוחד בשל רגישותו.  

“מובילי אלפא” היא חברה ותיקה, המספקת שינוע חבילות לאילת ומטענים לאילת בקו יומי