1-13הובלת מטענים כבדים לאילת שונה מהובלות סטנדרטיות של מטענים ברחבי הארץ מכמה סיבות, ביניהן המרחק הרב בין מרכז וצפון הארץ לבין אילת הדרומית. סיבה נוספת היא האקלים החם בדרום הארץ שמצריך הובלה בקירור גם בעונות הקרירות יחסית.

כדי להתגבר על המרחק הגדול ועל הטמפרטורות הגבוהות מבצעים הובלות מטענים כבדים לאילת ברכבים כבדים משוכללים ומנוטרים שכוללים מתקני שינוע ואחסון גדולים כגון מכולות קירור שבהן מותקנת מערכת לבדיקת הטמפרטורה האופטימלית של המטען במהלך ההובלה.

כמו כן, במהלך הנסיעה לאילת מוטל על הנהגים לבדוק את תקינות הרכב והמטענים בהתאם לכללי הבטיחות.

מובילים מטען כבד לאילת

שינוע מטענים לאילת חייב להתבצע באופן מקצועי ובטיחותי, החל באיסוף והעלאת המטענים למכולה וכלה במיקומם במכולה. ישנן שיטות שונות לשינוע מטענים למכולות וכמו כן מצוידות המכולות שלנו בדלת אחורית נפתחת שיכולה לשאת משקל רב ומאפשרת שינוע נוח של מטענים וציוד כבד.

חשובה במיוחד היכולת של דלת המכולה לשאת משאות כבדים במהלך הטעינה וכמו כן חשובה פעולת ההורדה וההרמה של הדלת. העברת המטענים למכולה מתבצעת באופן הבטיחותי ביותר ובהתאם לדרישות הבטיחות כדי למנוע פגיעה במטענים או בסביבה.

ישנם כמה כללים חשובים כאשר מובילים מטענים כבדים או מכולות קירור לאילת. על הרכבים להתאים לנסיעה הארוכה ולהכלת המטענים הכבדים, הן מבחינת הגודל והן מבחינת הבטיחות. הנהגים המובילים הם בעלי רישיונות מתאימים לנהיגת רכבים כבדים הנושאים מטענים.

כמו כן, הובלות בקירור לאילת של מזון מחייבות עמידה בתקנות משרד הבריאות, שקובעות את אופן האריזה והטמפרטורה המקסימלית של המזון במהלך הובלתו. באופן הזה, תהליך השינוע וההובלה של מטענים לאילת מתבצע ביעילות ותוך ניטור המטען. ברכבים מותקנת מערכת למעקב אחר הטמפרטורות וכמו כן מערכת למעקב אחר מיקום הרכב במהלך הנסיעה.

קו יומי שינוע והובלה

face-01הובלת ושינוע מטענים לאילת כוללת העמסת מטען על מכולה מנקודת ציון במרכז הארץ והובלת המטען לדרום הארץ, לנקודת הציון שבה פורקים את המטען, בעיר אילת או בקרבתה. ההובלה מתבצעת על פי כל כללי הבטיחות והמכולות המודרניות והמשוכללות מאפשרות הטענה ופריקה יעילים של המטענים. וכך מתבצע קו יומי לאילת להובלה ולשינוע של סחורות וציוד.

הייחוד של חברת מובילים לאילת הוא במקצועיות ובמומחיות שנחוצים להובלה של מטענים כבדים למרחק גדול יחסית, תוך מעקב וניטור של פעולות השינוע וההובלה, החל ביציאת הרכבים ועד לפריקת המטענים, תוך שמירה על תקינות הרכבים בהתאם להוראות משרד התחבורה.

כמו כן, עבור מטענים מסוימים יש צורך באישורים מיוחדים (כגון אישור וטרינרי להובלת בשר או דגים, אישור משרד הבריאות להובלת מוצרי מזון, אישור להובלת חומרים מסוכנים ועוד) ובידי החברה האישורים המתאימים להובלתם.

ומכיוון שיש צורך בתיאום וניטור של כלי הרכב, במהלך הנסיעה מתבצע קשר עם הרכבים באמצעות מערכות אלחוט משוכללות המאפשרות לאתר את המכולות בכל נקודת ציון לאורך הדרך לאילת.

נקודה חשובה נוספת היא תיאום זמני ההובלה לאילת. לחברה בעלת וותק שמבצעת הובלות יומיות רבות לאילת יש את הידע החיוני לתיאום זמני תחילת וסיום השינוע וההובלה לאילת עם בעלי העסקים והמפעלים המקבלים את המטענים מהמכולות.

הובלת המטען עד אילת

הסחורות המשונעות לאילת מהמרכז באופן יומי כוללות מזון בטמפרטורות מבוקרות המועבר במכולות קירור, סחורות סטנדרטיות וציוד כבד למפעלים ולעסקים באילת וסביבותיה. לכל מטען מצורפים תעודת משלוח וכל האישורים הנדרשים.